دوستت دارم...

                                                                    

 

      تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم  

     برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت

      لبخندی که محو شد و هیچ گاه نشکفت دوست می دارم

      تو را به خاطر خاطره ها دوست می دارم

      تو را به جای همه کسانی که ندیده ام دوست می دارم

      تو برای لبخند تلخ لحظه ها

      پرواز شیرین خا طره ها دوست می دارم

      تورا به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید دوست می دارم

      اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های آسمان دوست می دارم

      تو را به اندازه خودت ، اندازه ان قلب پاکت دوست می دارم

      تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

      تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام ...دوست می دارم

      تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام ...دوست می دارم

      تو را به خاطر دوست داشتن...دوست می دارم

      تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم...دوست می دارم 

  

  

نوشته:فکر بد نشه ها فقط خوشم اومد گذاشتم.   

 

 

  

از همه جا...

 

 

سلاممممممممممممممممممممم به دوستای گلم 

ممنون از همگی شما و دعاهاتون 

و اما خبری مهم ... 

به تازگی ها خبری از تنور بر خانمی به نام الهام نازل شد که: 

در ک ن ک و ر ق ب و ل شده ااااااااااااااای 

 

 .................................................. 

 

من هم خواهم رفت هر چند که گفتنی هایم همچنان باقیست

من هم خواهم رفت مثل هزاران پرستویی که کوچ کردند و رفتند

خداحافظی کردن سخت است از جمع دوستانی که یک عمری 

 را باهاشون گذراندیم

از شادی و غم های همدیگر باخبر شدیم ...

از تجربه هامون گفتیم ...  

از دلتنگی ها ... 

 از سرود زندگی حرف زدیم و از ندای خاک گفتیم

از نامردی ها گفتیم و از بی مهری ها

از لحظه های به یادماندنی یاد کردیم و از عشق های ابدی سخن گفتیم

از اولین سلام و آخرین دیدار با حسرت یاد کردیم  

و بغض های مان را نوشتیم تا مجالی برای اشک ریختن نیابیم

از طعنه های زندگی و از سنگهایی که در مسیر بود به تلخی یاد کردیم

با بازیهای زندگی بازی کردیم و آنها را شوخی تلقی کردیم

از عشق و دوستی گفتیم و از نفرت و دشمنی 

از ستاره های آسمان دلهای مان نوشتیم  

و از زخمهایی که مرهمی نداشتند

هر وقت که شاد بودیم از خوشی هامون می گفتیم 

 و هر وقت هم ناراحت بودیم از تلخی ها

خلاصه یه مدتی را گذراندیم و با همدیگر همدردی کردیم  

و دردهای همدیگر را شناختیم

اینجا دردهای را نوشتیم که می خواستیم دیگر از ذهن و قلبمان پاک شوند

اینجا آمدیم که فراموش نشویم و آمدیم که با بقیه هم صدا شویم

ولی من این بار برای خداحافظی آمدم 

                                                        نمی دانم چرا ؟    

به هر حال هر گذری برای گذشتن است و من هم گذشتم

 و تنها دلتنگی های خود را به یادگار خواهم گذاشت

 به خدا خواهم سپرد دیگران را و خودم را به تنهایی بدرقه خواهم کرد 

خداحافظ  

 

  

 نوشته:تقدیم به تمامی دوستان عزیزم که با شنیدن  

خبر قبولیم خندهایشان هوا رفت و 

 از دانستن وقت رحیلم غمهایشان به دل نشست.

  

 

 

                                        

بد احوال

 

 

 

  

 

سلام دوست جونای خودم  

این روزا خیلی بد احوال هستم و شدیدا مریض هستم 

و به فکر انتشار داستان دیگه ای هستم . 

برام دعا کنین  زود خوب بشم  . 

التماس دعا. 

 

 

 

 

 

 

اومدم

   

سلاممممم 

من اومدم ببخشید این چند روز نبودم رفته بودم مسافرت 

ممنون از همگیتون که من رو از یاد نبردین و بهم سر زدین  

و نماز و روزه هاتون قبول و التماس دعا. 

دوستتون دارم همیشه. 

منتظرم باشید.