سال نو...

  

 

 سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت بادت 

اندر شهریاری برقرار و بردوام 

سال خرم ٬ فال نیکو ٬مال وافر٬ حال خوش 

اصل ثابت ٬نسل باقی٬ تخت عالی ٬بخت رام  

 

   « حافظ شیرازی »  

 

 

 

نوروزتان پیروزززززززززززززززززززززززززززززززز 

 

 

                                                                 

خدایا...

 

 

 

خدایا اگر تو درد عاشقی را 

می کشیدی تو هم زجر جدایی را تلخی می چشیدی  

اگر چون من به مرگ آرزوها می رسیدی   

پشیمان می شدی از اینکه عشق را آفریدی...

  

  

اگر...

         

 

                                اگر رفتی مرا گاهی به یاد آر 

                  برایم  در  دلت  جایی  نگه  دار  

                                اگه    رفتم   برایم    گهگاهی 

                        دو رکعت عشق در قلبت به پا دار... 

 

 

خیال کردی...

 

 

  

خیال می کردی قلب من تاب شکستن نداره 

منتظری   باز م  دلم   پیش  دلت  کم   بیاره  

مرام   ما  تو  عاشقی   یکدلی   و   صداقته   

 وقتی   می گم 

نوکرتم   این   آخر   رفاقته  ... 

 

 

خواستم...

 

  

 

خواستم برم و تنهات بزارم 

خواستم که فراموشت کنم و از یاد ببرم 

خواستم با دل شکسته دستمو از دستات جدا کنم 

خواستم با زخم زبون عشقتو خراب کنم 

خواستم برات ثابت کنم که 

بی تو نه میکشم نه میسوزم 

خواستم با خنده و شادی بهت بگم به دوری تو عادت کردم 

اما افسوس که نتونستم... 

دل من ٬ دل توست 

دستم تو دست توست 

با این که ازت دورم ولی مثل یه پرنده در آسمان عشقت بال میزنم. 

  

 

بخواب گل نازم...

 

سلام به تمام عزیزانی که در یادشان هستم

می دونم خیلی بی وفایی کردم و به بعضیها سر نزدم و دیر به دیر اپ می کردم به خاطر 

 همین همه چی رو گذاشتم کنار و تصمیم گرفتم بیشتر به وب برسم و  

بی خیال همه چی بشم. 

 

 

 

................................................................................ 

 

بد نیست امشب همه یاد گهواره هامون بیفتیم 

 

 

 

  

 لالا ،  لالا ، لالا ،لالا 

 لالا ، لالا ، لالا ، لالا 

 لالا ، لالا ، گل  پونه 

 گدا   اومد  در  خونه 

آبش  دادیم  ، بدش  اومدا 

نونش دادیم،خوشش اومد 

خودش رفت و سگش اومد 

چخش کردیم ،  بدش اومد 

لالا ، لالا ، گل  لاله 

که گل دارم به گهواره 

لالا ، لالا ، گلی  دارم 

که  از گل بهتری  دارم 

که گل  دارم به گهواره 

خدا  گل  رو  نگهداره 

که گل وقت گلابش شد 

عزیزم وقت خوابش شد 

لالا ، لالا ، گل  نیلی 

چرا  آروم  نمی گیری 

همه خوابند، تو بیداری 

همه مست اند تو هشیاری 

لالا ، لالا ، لالا ، لالا 

عزیزم وقت خوابش شد 

گل  نازم ، گل  یاسم  

لالا ، لالا ، لالا ، لالا